کتب پزشکی

انتشارات تیمورزاده نوین

کتب پزشکی

انتشارات تیمورزاده نوین

noyasystem

n


طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب

نویا سیستم تکنولوژی، از روشها، مبانی و متدهایی در طراحی استفاده خواهد کرد که کاملا جهانی و آزمایش شده می باشد. تنها عنصری که ما به این چاشنی اضافه خواهیم کرد، عنصر خلاقیت می باشد.


http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=16
http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=34

http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=38


نویا سیستم تکنولوژی (نویان سحر پایدار)، شرکتی ایرانی می باشد که در حوزه طراحی، IT و فناوری اطلاعات مشغول به کار می باشد. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد شامل طراحی وب سایت ، طراحی نرم افزار، وب سایت های تجاری، طراحی وب ، نرم افزارهای تحت وب ، طراحی گرافیک، برنامه نویسی و انیمیشن می باشد. تخصص، مهارت و دقت، شعاری است که نویا سیستم تکنولوژی از آن در کار شما استفاده خواهد کرد.

http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=1378
http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=1366

http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=1368


برنامه نویسی و بهینه سازی

این شرکت در سال 1391 با نام ثبتی نویان سحر پایدار noya system و نیز شماره ثبت 428681 در اداره ثبت شرکت ها، به ثبت رسیده است. تخصص این شرکت، طراحی وب سایت ، طراحی نرم افزارهای تحت وب ، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، طراحی نرم افزارهای تحت ویندوز، تجارت الکترونیک، انیمیشن، مالتی مدیا، گردآوری، تالیف متون، طراحی فلش، طراحی گرافیکی، طراحی لوگو، طراحی سردر و طرح های چاپی می باشد. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد بسته به نیازهای تجاری و بازار هدف شما، متغیر خواهد بود.

http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=1371

http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=12


نویا سیستم تکنولوژی noyasystem، متشکل از تیمهای متخصصی می باشد که به خوبی قادر به ارائه مشاوره، ایجاد طراحی هایی خلاقانه، تولید نرم افزار، تالیف متون، برنامه نویسی و تجارت الکترونیک، طراحی وب سایت ، می باشند. هدف ما پیشرفت در مسیر صحیح است و افقی که در پیش رو داریم روشنی بخش مسیرمان خواهد بود.

چهار موردی که در زیر می آید، هسته اصلی مزیت نویا سیستم تکنولوژی را بیان میکند:


http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=1395
http://www.noyasystem.com/fa/page/?n=3